Záruka
Záruka: 24 měsíců .
Nabízíme 24 měsíců záruka na výrobek (2 roky) na vady pro všechny koncové zákazníky podle evropského práva.
Záruka se vztahuje na všechny závady, ke kterým dojde při řádném používání výrobků. Všechny položky budou opraveny nebo vyměněny v rámci 30denní lhůta.
Záruka: 12 měsíců pro firemní uživatele a společnosti.
Požadavek na záruku a opravu
Chcete-li uplatnit záruku, postupujte podle těchto zásad:
Výrobek musí být používán v souladu s určeným účelem a v souladu s návodem k použití.
Výrobek nesmí být poškozen nesprávným používáním, manipulací nebo skladováním.
Výrobek nesmí být upravován nebo opravován neoprávněným personálem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení ani na spotřební věci (jako jsou baterie, žárovky atd.).
Aby mohl zákazník uplatnit reklamaci v rámci záruky, musí předložit doklad o nákupu, například účtenku nebo fakturu. Pokud jste účtenku ztratili, kontaktujte nás, vyhledáme ji za vás.
Vrácení zboží
Veškeré zboží lze vrátit do 14 dnů dle občanského zákoníku. Existují však určité výjimky, které jsou uvedeny v občanském zákoníku, jako jsou potraviny, některé léky, hygienické vybavení, hygienické ochranné pomůcky, kryptotěžaři, držitelé licencí na zlato a software.
Máte také nárok na vrácení, pokud položky nefungují tak, jak je popsáno, nebo pokud jim chybí slíbené funkce.
Pozáruční servis
Poskytujeme pozáruční servis. Jsme autorizovaným servisním střediskem pro těžaře ASIC pro Evropu.
Nabídka upgradů firmwaru pro těžaře ASIC je poskytována po dobu 5 let od vydání intimní položky.
Nabídka recyklačních služeb pro produkty, na které se již nevztahuje záruka, umožňující zákazníkům likvidovat jejich staré produkty způsobem šetrným k životnímu prostředí.
Opravy
Pro všechny poskytujeme placené a bezplatné opravy ICERIVER horníků. Pro opravy a záruční servis si vytvořte lístek na opravu zde.